Wednesday, 2 January 2013

My Work!!


hoi3...
aku PENAT!!!!!
haha.. leteyh larh.. hari first kje..

mulai harinie~
7.00 pagi: Ke SK Basia Lama utk mleukis mural di dinding..
1.30 tgh: balik skolah.. start mnjahit pin.. smpai tngah malam..
12.30 mlm: Tido..

haha.. nampak sikit je kan, tapi sangat sangat sangat sangat penat.. haha.. 

haish~ macam manala aku nak hadapi masa masa akan datang~ bila la nak dapat univ. jeles betol kat kengkawan yang dah dapat univ... mungkin itula rezeki diorang kan?? tapi takpe, selagi blom dapat u, inilah kerja aku.. i'll do my best!! haha..

UM, wait 4 me.. aku datang!! haha..

Firman Allah,

"...Berdoalah kamu dengan rasa takut dan penuh harap..."
(al A'raf:56)

aku kne sabar dan terus berdoa.. nie mungkin hari diorang, hari aku belom lagi kan??
just WAIT~

No comments:

Post a Comment