Tuesday, 12 March 2013

Milenge2 vs 3 Idiot??

hye kengkawan!!!
semalam kan.. kami kan.. tengok kan..
citer INDUSTAN!!! huhu.. jeles x?? hehe.. aq tngok citer ni...


ngan..


hihi.. best taw dua2 citer nii..
ada banyak sebab taw kami suka ssuatu cita ni..

MILENGE2 

aku tengok bb hero ngan heron dia kiut miut..
Shahid kapoor ngan karena kapoor kot!! mmng osem lah!! hehe..
 tp, skali tengok je, dh malas nk tengok kali ke 2..
sebab ap??
sebab aku nilai cita tu bdasarkan PENAMPILAN pelakonnye je..
pengajarannye x bnyak pon y aku dapat kutip~ hurm..

tapiii...

3 IDIOT

 aku tengok bb bnyak pngajaran y ak dapat drpdnya..
 tmasuk harini bukan berkali2 ak tngok citer tu tp dh PULUHAN kali dh aku tngok citer tu..hehe..
dan AKU TAK PERNAH BOSAN tengok citer tuu..
sampai lam fon pon ade citer tuu.. hehe..
 stiap kali ak tengok, mesti ad suatu bnde baru y ak plajari..
dan bnayk pengajaran y ak kutip lam citer tuu..
dan y pnting "ALL IS WELL"... hehe~

dan petikan yang pleng aku ske lam cite tu... Rancho ckap.....

"that day I understood this heart scares easily... you have to trick it... however big the problem, tell the heart ALL IS WELL..."

ssuai la ngan keadaan aku skang y tngah mnggelabah tunggu result nih.. hehe.. lpas ni, klo rase takut, kate kat hati, ALL IS WELL.. ALLAH ADE~ bak kata cikgu Chemistry aku, cikgu Wahida "keyakinan adalah satu doa yang penuh dengan pengharapan.." huhu..

oke la.. sampai disini saja.. doakan ak yea utk result nnty.. 

...YOU HAVE DID YOUR BEST.. LET ALLAH DO THE REST...


No comments:

Post a Comment