Monday, 21 January 2013

SETIA!!



hoi3... besnye besnye besnye!!!!
huhu.. bes gle tngok citer setia hujung nyawa.. rase cam aku plak yang jdik el tu.. hehe..
pelakonnye pon comel2 blake.. besla tngok zain ngan el tu~ sooo sweet.. tapi yang sangat mnyedihkan bila zain marah el, geram betol.. maafkan je la.. kan dah janji nak setia hujung nyawa dan trima sgala kekurangan el tu.. eish zain nih~ wak gua bengkek laa..pepepon, citernye sangat best.. kalo tak tngok kompem rugi!! tp, bila msuk waktu magrib, solat dlu taw..

oke, today i didn't want to talk about the story but about may job!! hehe..
penat doe kje mnjahit mnjahit nih, walaupon dok seempatje, rase cam kje angkat brat je.. SAKIT BLAKANG!! haha..

TARAA!!
nie la produk terbaru saye~
THE HANDPHONE CASE!!










hmm.. besa2 je kn.. tp 4 me, nie mncapaian yang plu sanagt2 kite banggakan.. pepepon, tahniah untuk aku.. haha..

tu je nak cakap arini, nnty aku cbe update dngan ilmu2 yang lebih bermanfaat.. hehe.. asif~

Thursday, 10 January 2013

Hasilnya~


2 minggu 3 dinding km conteng.. hehe,, gaji bila ye?? hmm~














smoga bguna utk adek2 blaja kt pra tu ye~ hehe..

Sunday, 6 January 2013

dah siap!!

mural dh siap!!!
nk tngok??
meh3..



rotate kn kpala anda~~


nie la hsil tnganku. hehe,, yang lain coming soon ye..

Wednesday, 2 January 2013

KALER2 kehidupan~


alo0o0oo...
hehe.. today I wanna to talk about my JOB!!
 percaya atau tak, mural aku dah 50% nak siap!! haha.. sonoknye.. tak lama lg dapat gaji..hehe.. nk tengok ke?? moh2..

pokok kayu!! besok ade la daonnye..

nie pak pengawas.. haha..

full view~
haa... amacam.. ok x?? hmm.. bg aku ok la nie,, bkn snang nk lukih sebesar nih dalam masa sehari.. haha.. sakit blakang kot.. haa.. mlukih kat pra nie memang banyak cabaran, kne buat dengan penuh sabar.. tambah2 awl awal taon, bunyi raungan budak2 dah macam "muzik" je~*radio rosak.. haha..

x pe.. bukan dapat dosa pon bersabar, dapat pahala free je..
senag kan nak dapat pahala?? hmm.. kita je selalu menyusah kan diri utk dapat pahala..

oke lahrh.. nak caw dlu.. nak menjahit plak.. daaaaa~ assalamualaikum..

My Work!!


hoi3...
aku PENAT!!!!!
haha.. leteyh larh.. hari first kje..

mulai harinie~
7.00 pagi: Ke SK Basia Lama utk mleukis mural di dinding..
1.30 tgh: balik skolah.. start mnjahit pin.. smpai tngah malam..
12.30 mlm: Tido..

haha.. nampak sikit je kan, tapi sangat sangat sangat sangat penat.. haha.. 

haish~ macam manala aku nak hadapi masa masa akan datang~ bila la nak dapat univ. jeles betol kat kengkawan yang dah dapat univ... mungkin itula rezeki diorang kan?? tapi takpe, selagi blom dapat u, inilah kerja aku.. i'll do my best!! haha..

UM, wait 4 me.. aku datang!! haha..

Firman Allah,

"...Berdoalah kamu dengan rasa takut dan penuh harap..."
(al A'raf:56)

aku kne sabar dan terus berdoa.. nie mungkin hari diorang, hari aku belom lagi kan??
just WAIT~