Wednesday 12 December 2012

SPM is over!!


TARAAA!!!
hehe..munculjugak aku kan kat blog nie..
bezaman dah terbiar... alololo...jgn nangis ye blog...
hmm...

hye korang, wazzup2..
hehe..harap harap sume sihat la ye...
yang demam, ber syukurlah sebab demam adalah salah satu cara ALLAH nak ampunkan dosa kita..

okelah..
kalinie kami nak share ngan korang semua tentang satu pengalaman..
haa..pengalaman ape ye??

PENGALAMAN LEPAS HABIS SPM!!!

hehe...syioknye!! aku bebas jugak akhirnya daripada lunggukan buku buku yang bertimbuh atas kepala hotak nie sekian lama..
memangla skejap je bebas nie sebab kami akan belajar kat u pulak kan, tapi sekurang kurangnye release la skit kan?? hmm...

etu je la kot aku nk ckap stakat nie..
hehe..nak mnunjukkan kgembiraan tu je..
hehe..
bagi yang dok study lagi nih, saba la ye..korbankan sepenuh masa untuk belajar, kurangkan tido di mana mana saje samaada dalam kelas atau di dorm..sebab lpas spm, korang sampai x larat dah nak tido dah..
haha..

nanti la kami citer lagi..dah magrib nie.. nanti aku citer pasal kengkawan aku pulak taw...
caw dlu!!
assalamualaikum~

No comments:

Post a Comment