Monday 31 December 2012

K~I~S~S



hmm... adek2 yang still bsekolah sumenye dah balik ke kepompong diorang..
haha.. rindu la plak.. hmm.. smalam tengok adek kemas barang untuk balik asrama, rase pelik plak sebab aku dok rilek je.. haha.. selalunye malam balik asrama aku lah yang paling sibukk iron baju, basuh ap yang patot, kemas beg, susun buku dlam kotak.. haha.. rase cam tak pcaya je aku dah tak perlu ke asrama KISS.. hmm.. rindunye!!!

sebenarnye aku suke gila bila dok kat asrama, sbb barangku barangku saja.. x yah share2 ngan adek2.. haha.. pastu, ade kengkawan yang lebih paham peel aku.. iyolah, diorangkan huhahuha sikit.. bru best.. kalo kat umah gadoh ngan adek je, pastu kne marah ngan mak abah.. 

tapi yang tak bestnye kat asrama, creepy skit la.. aku nie dahla penakut.. nak pgi tandas sbelah dom pon menakutkan.. tambah2 kalo ade musim histeria, lagila aku takut.. nka tido pon jnuh~ kalo terjaga tengah malam, tobat aku tak bukak mata.. menakutkan laa... haha.. dengar bunyi katil, suara orang mengigau dll.. huish.. mnakutkan o0o0...

tapi, SMKA keriah memang skolah ter"best" yang pernah aku belajar.. dahla cantik, pengetua terbaik pulak tuh.. haha..  bruntunglah anda kalau anda berpeluang belajar kat SMKA Kerian..

pngalamanku di SeMeKAK~

tangga ke sekolah yang ku lalui selama 5 tahun!!!

lepak2 lepas PMR!!

soo beautiful scenery~

jln ke surau~

mentari pagi from ASPURI!!

makan makan kat kantin

brkhidmat untuk sekolah!

ntah ade ke idak pokok bunge ni skang..

model dinding~
hari2 trakhir kat skolah, bgambar kat tangge pon jadi~

halaman belakang asrama!!

pengetua with the amazing dewan makan!!

musim bunga?? mungkinkah...

asramakite*

dokter2 bedah!!

excellent!!

11A+.. insyaAllah..

asrama kite~

the beloved dorm~

cikgu2 yang hebat2 blako..

time to live the scholl :'(

pelangi senja KISS~

jamuan DM!!
haha.. syiok giler kat skolah nie.. psanan untuk adik2 darjah 6, belajar elok2, nnti bagi dapat 5A pastu masuk skolah yang hebat nie taw..

"ISTIQAMAH CEMERLANG SEKOLAH GEMILANG!!"

No comments:

Post a Comment